Paid Search

Resultatdrivna medieköp via paid search

Paid Search

Paid Search omfattar annonsering på sökmotorer som Google och Bing och är en central del av en välbalanserad digital strategi. Välj mellan annonser för sök, display och video eller en kombination för att driva relevant trafik och kvalitativa resultat.

01

Analys

Här går vi igenom tidigare utförd kommunikation och annonsering och levererar rekommendationer och insikter.

02

Strategi/Planering

Omvandling av insikter till aktiviteter och tester som ska utföras samt material som ta tas fram.

03

Optimering/Utförande

Exekvering av aktiviteter och tester samt löpande optimering av medieköp.

04

Rapportering och analys

Rapportering sker löpande i en liverapport men sammanställs även på vecko eller månadsbasis utifrån behov och önskemål.

Google Ads

Med Google Ads kan företag uppnå hög synlighet precis när kunder letar efter produkter och tjänster. Från sökannonser som syns direkt i resultatlistorna till shopping- och YouTube-annonser, erbjuder Google Ads en dynamisk plattform för att växa varumärket och generera både leads och försäljning. Våra certifierade Google Ads-specialister följer utvecklingen i plattformen och använder den senaste tekniken för att leverera resultat som gör störst skillnad för ditt företag.

Bing/Microsoft Ads

Nå nya kunder med Bing Ads, en ofta förbisedd men kraftfull kanal inom digital marknadsföring särskilt i B2B-segmentet och på marknader där webbläsaren Microsoft Edge är förinställt på många enheter. Vi hjälper er att utforma effektiva kampanjer efter verksamhetens förutsättningar och mål. När det är relevant kan vi synkronisera kampanjer med Google Ads, vilket förenklar processen att komma igång och gör Bing Ads till ett tidseffektivt val för att nå ett ytterligare nätverk.

Hör av dig!

Fyll i formuläret nedan, vi svarar oftast inom någon timme.

Tack! Vi hör av oss inom kort!
Hoppsan, något gick fel :( Försök igen!